Csisz’s Weblog

Nosztalgiaroham november 29, 2008

Filed under: Felesleges szófosás — csisz @ 4:36 du.
Tags: , ,

Pár napja újra kellett húznom a vindózt, és ugyan hallottam a particionálásról, mint olyanról, még sosem kísérletezem a dologgal. Ennek köszönhetően bizonyos időközönként kiírom a fontosabb cuccaimat, hogy ha le kell gyilkolni a rendszert, azért meglegyenek. Ma is épp a CDimet túrtam, hogy feltegyek pár alap programot, és így akadtam egy régi poros dobozra, és annak tömérdek kincsére.Ez a doboz az első adatlementő akcióm idejéről származik, nem tudnám pontosan megállapítani, hány évet húzott le a szekrényem mélyén. Elsőre nem sejtené az ember, micsoda kincsre akadt, hiszen a doboz csupán pár CD-t rejt. Na de a CD-k mit rejtenek?

  • Képeket: Ezeréves életképek a kőkorszakból. Costa Brava, szülinapok, hétköznapok… Jót röhögtem a fejeken, és közben szép lassan rádöbbentem, milyen gyorsan múlik az idő. Jahh és egy valag fotó életem első szerelméről,  Sergei Fedorovról xD
  • Zenét: Hát… 😀 Beraktam egy Einherjer CD-t, és meglepődve tapasztaltam, hogy még tudom az Ingen Grid szövegét xD Nagyon brutális volt a zenei részleg, egy Black Dahlia Murder CDnél erősen felröhögtem..:D Te atya ég, miket hallgattam én akkor…:D És tegyük hozzá, hogy abszolút nem néztem ki polgárpukkasztóan, se sehogy. Ilyen szempontból ez volt a legátlagosabb korszakom.
  • Videókat, filmeket: A legjobb, hogy megtaláltam azt a videót is, amit a Novarockról csináltam. Egy élménybeszámolóhoz készült, szóval semmi extra, de azért jót derültem rajta:)
    Ja és, megtaláltam az elveszettnek hitt Dragon Ball GT DVDmetxD
  • Játékokat:
    Fifa 2004 – Yeah,  de imádtam, és mennyit csaltam…. xD
    Sims House Of Party – Mekkora királyság volt, el sem hiszem:D
    Heroes II – Ezt esküszöm felrakom. 😀
    KAM, meg még pár egyéb, amire különösebben már nem is emlékszem:)

Tudom, hogy Neked, Kedves Olvasó, nagy valószínűséggel ez a bejegyzés nem mond semmi különöset. Azért remélem,  eszedbe jut pár régi kép, amin már meg sem ismernéd magad; vagy épp pár zenekar, akiknek a zenéjét valamikor régen nagyon szeretted, és már nem érted, mi tetszett benne annyira. Azért jó néha így elmorfondírozni, nem?

Reklámok
 

12 Responses to “Nosztalgiaroham”

  1. sjonna Says:

    Adtál egy jó ötletet egy íráshoz. A célodat elérted, rám tört a nosztalgia, csak egy kicsit máshogyan…

  2. csisz Says:

    Azért kíváncsi vagyok, és várom az írásod. Érdekes dolog ez a nosztalgia, az meg pláne, hogy kiből mit vált ki.

  3. sjonna Says:

    Mikor az ilyen régi dolgokra gondolok valahol mindig elszomorodok, ugyanakkor mosolygok magamban. Szeretem ezt az érzést, csak néha úgy érzem szar hogy telik az idő. Dehát ez természetes. 🙂

  4. terika Says:

    😀 a Heroes II-re igényt tartok… *o* remélem felteszed. ^.^

  5. csisz Says:

    Jonná: Mondjuk szerintem ez hangulatfüggő, ma pl nem érintett kimondottan jól a nosztalgiázás..:) Hát jahh, evvan, aztán ez vagy jó, vagy kevésbé.
    terika: Ne is mondd 😀 Azt hittem így felnőtt fejjel alázni fogok, ahhoz képest meg cirka egy óra leforgása alatt elvesztettem 3 várat xD Vissza kell lendülni, na:D Alap, majd valahogy megosztom veled is az élményt 😀

  6. terika Says:

    😀 Én most a IV.-et tolom…azelőtt meg a III-at vittem végig, most meg megint (!) ezt. AZ V.-ös széria nem is tudom…elég fura eddig, nehéz megszoknom az új x+1dimenziós dizájnt. 😛
    Szóval, a kettőt felteszed? 😀 Most komolyan kérdezem, mert akkor nem dúrok érte a neten…. >_>

  7. terika Says:

    Délelőtt is ilyen dizájnja volt a blogodnak vagy csak az én szemem káprázik? @_@

  8. csisz Says:

    Persze, ne dúrj, pár pillanat, és fent is van^^
    Mi pár haverral a III-at nyomattuk jó sokat, jó hogy mondod, be is szerzem hamar 🙂 Az V-höz még nem volt szerencsém, csak screenshotokat láttam. Fura..^^
    Szerintem ilyen volt, igen..:D

  9. terika Says:

    Mi online játszottunk sokat, gondolom Ti is. Csináltunk hozzá külön klienskiszolg. rendszert a hamachi segítségével és mehetett is a csata. Szerintem így játszani a III-mal jó, mert az jobb. A IV nem olyan izgi úgy, sokkal kiszámíthatóbb és a power is hiába ütős a IV-ben, ha nincs hozzá más buktad. Viszont a III-ban pont ellenkezőleg, ott egy-egy kúlos varázslattal fain lehet a sereged… hát igen…a régi szép idők. ^^ Most beleéltem magam… 😛

  10. csisz Says:

    Mi átmentünk haverhoz 4-en 5-en, és tévéztünk amíg sorra nem kerültünk:D Jah, jó volt a játék meg a fíling miatt is, szerettem:) Mi is turbóztunk rendesen, ment is a szitkozódás, ha elveszett egy-egy sereg^^
    Majd szólj hogy juttassam el a II-t 😉

  11. terika Says:

    Jól van, köszönöm szépen; majd szólok. Egyelőre sajnos szakdolgoznom kell, úgyhogy az elterelő tényezőket törlöm ideiglenesen a gépemről……a netet is ki kéne húzni, de az nemmeggggy 😛

  12. csisz Says:

    Hű, azt hiszem, te sem unatkozol… Amúgy ez nem is olyan rossz ötlet, lehet nekem is ezt kéne tennem januárban.

    Addig helyrepofozom a gépet, a döge megint bemondta az unalmast…


Vélemény, hozzászólás?

