Csisz’s Weblog

Ouran manga – Közeledik a vég? január 2, 2009

Filed under: Manga — csisz @ 6:29 du.
Tags: , ,

Csak egy szösszenet, mert nem bírtam ki :3
Az utóbbi időben mindig furcsa, kettős érzés keringett bennem, ha az Ouranról volt szó. Az animét imádtam; igazi tündérmese zseniális humorral, szerethető karakterekkel, egy icipici szenvedéssel – pont annyival ami még kellett a sztorihoz. Ehhez képest, ami a mangában folyik egy ideje, az több mint siralmas. Ha el kéne mondanom pár szóval, mi történt a bál óta – amivel az anime végetért – csak ennyit tudnék mondani: tömény angst, semmi más. Jó, a “semmi más” kicsit túlzásnak hangzik, ugyanis volt pár megmozdulás, amiből többet is ki lehetett volna hozni, de Hatori Bisco úgy döntött, szórakozik még egy kicsit a kedves olvasók idegeivel.
Most jön a kérdés, hogy miért “kínzom” vele magam hónapról hónapra?  Nem tudom, tényleg… Talán várok a csodára, talán mert megkedveltem annyira a karaktereket, hogy pár jó poén miatt elviseljem a töménytelen szenvedést… Minden esetre mostmár kivárom mi sül ki a dologból, és remélem, nemsokára egy bővebb posztban csámcsoghatok a témáról.
Végezetül, de nem utolsó sorban  jöjjön a képkocka, ami olyan sokáig váratott magára…
yaaaaay

 

4 Responses to “Ouran manga – Közeledik a vég?”

  1. Junchi Says:

    Mi-mi-MI?? Ilyesféle dolgok történtek a legutóbbi ch-ban? :D; OMG! Lehet ismét elő kéne ráncigálnom a mangát. Mondjuk utolsó Ouran ch-t még valamikor a bronzkor tájékán volt szerencsém olvasni; Mert – ahogy írtad is – az a töménytelen mennyiségű angst, ami jellemezte a cuccot, nemcsak az animéhez képest röhej, hanem egyébként is. Kár érte (bár végülis mindegy, az anime relatíve tökéletes, szal mi kell még? :D).

  2. csisz Says:

    Jahh, most már talán nem húzzák tovább a dolgot, lehet, hogy érdemes megint nekikezdeni, az angston max “átlapozol” ^^
    Egy ideig bántam, hogy ott lett vége az animének, ahol, de rájöttem hogy kimondottan jól jártunk a dologgal.
    Csak aztán tényleg legyen már vége..:D

  3. butyok13 Says:

    Jajj, ne már! Az animét imádom, most meg itt spoilerezek magamnak a mangából. 😄 Ahhoz képest, hogy az anime nálam a no. 1. (többek között), még a mangába nem tudtam beleolvasni, nem szántam rá magam, mert hogy annyira más, sok a szenvedés… ezeket hallottam. Lehet, hogy én meg már csak azért is kivárom a végét, és majd utána olvasom el, ha már tudom mire számítsak. 😄

    • csisz Says:

      Ha megvárod a végét, akkor már szerintem el se kell olvasnod az összes fejezetet^^ Simán van pár ch, amit nem hogy el lehet hagyni, szerintem ajánlott is, ha már az ember tudja, mit mellőzhet. Remélem most már aztán tényleg közel a nagy finálé, megeszem a kalapom, ha két (max 3, de az már sok^^) hónapon belül nem lesz vége.


Vélemény, hozzászólás?

